dinsdag 26 april 2011

Review: Dove - Intense Hair Therapy

Ik heb heel raar haar. Het is namelijk droog, pluizig, net niet krullend/net niet stijl en ontzettend zwaar. Was ik het te vaak, dan wordt het ineens heel erg snel vet. Het is verschrikkelijk, en ik moet dan ook constant afwisselen met producten om het een beetje handelbaar te houden.
Maar af en toe.. zit ik echt met mijn handen in het haar!!


Mijn haar-routine.
Ik was mijn haar sowieso niet iedere dag, anders wordt het dus verschrikkelijk vet. In de winter is het net een kraaiennestje op mijn hoofd waar dan lange zachte haren onder vandaan komen, want jawel.. mijn haar pluist aan de bovenkant en aan de onderkant.. maar in het midden is er niks aan de hand.


Een tijdje geleden ben ik begonnen met de Intense Repair Therapy lijn van Dove. Dit was echt serieus een geweldige boost voor mijn haar! Ik heb alle 4 de producten in mijn bezit en gebruik deze dan ook echt regelmatig! Ik heb ze nu een week of 3 getest en het leek me nu wel eens tijd om er wat over te schrijven.


Als eerste de shampoo. Deze bevat een Micro Moisture Serum zijn en een Fibre Active Technologie, die zou zorgen voor intensief herstel van interne beschadiging.
Ze herstellen je haar van binnenuit en laten het er weer mooier uitzien aan de buitenkant. Mooi natuurlijk, maar wat zien we daarvan?
Ik gebruik deze shampoo nu een week of 3, en ik moet zeggen dat mijn haar inderdaad er gezonder uitziet, minder pluist en dat het gladder eruit ziet. Ik gebruik bijna altijd een combinatie van de producten dus om een goed beeld te krijgen van de shampoo heb ik deze een paar keer alleen gebruikt. Mijn haar wordt er wat zachter door en pluist minder.








De conditioner bevat weer een combinatie van Micro Moisture Serum en Fibre Active wat wederom moet zorgen voor zijdezacht en glanzend haar. En dit merk je! Na het uitspoelen van de conditioner voel je al dat je haren fijn en zacht aanvoelen. Als je haar droog is glanst het mooi. Deze conditioner werkt ook na andere shampoo’s, dus mocht je geen geld hebben voor de hele lijn.. De conditioner zelf is al een goede aanrader!






Het 1 minuut masker is een masker wat je, zoals de naam al zegt, 1 minuut in laat trekken. Deze kun je volgens Dove in plaats van je conditioner gebruiken, maar ik gebruik hem gewoon lekker na mijn conditioner. En het gevoel wat dit masker geeft…. HEERLIJK! Mijn haar is zo verschrikkelijk zacht, pluist nauwelijks, het maakt mijn haar niet vet. Een regelrechte topper wat mij betreft!



Als vierde product in deze lijn heeft Dove nog een masker uitgebracht, namelijk het Intense Repair Herstellend Masker. Dit masker kun je 1 keer per weer gebruiken, en maakt je haar sterker en geeft je haar bescherming. Ik weet niet precies wat het doet, maar ook hier krijg ik
geweldig haar van! Zo lekker zacht, pluisvrij, lekker ruikend! Ik smeer een wat dikkere laag op de puntjes van mijn haar, en ook deze lijken wat gezonder (lees:zachter) te worden.








Mijn conclusie is dat deze lijn echt heel erg fijn is! Ik gebruik vaak een combinatie van drie producten (shampoo, conditioner en 1 van de 2 maskers). Na het gebruik van de producten zit ik werkelijk de hele dag door met mijn handen in mijn haar!! Gelukkig wel omdat het zo fijn aanvoelt ;)!








Bronnen afbeeldingen 1, 2, 3, 4, 5.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)