woensdag 4 mei 2011

Review: Manhattan - ProWhite Sapphire

Manhattan ProWhite Sapphire

Over deze nagellak heb ik al eerder kort wat geschreven. Hij is namelijk vrij snel in mijn top 3 beland. Bij deze heb ik een wat uitgebreidere review. Ik heb deze nagellak bij deze minishoppingspree voor maar 1 euro gekocht, en bij de Prijzenmepper is hij ook nog steeds verkrijgbaar. Ook in Duitsland is Manhattan nog steeds te koop.


Wat is het?
De Manhattan ProWhite Sapphire nagellak is een paarsige nagellak die ervoor zorgt dat je nagels witter lijken. Ook bevat de nagellak saffierpoeder om je nagels sterker te maken. Tevens bevat deze nagellak een anti-geel formule wat, zoals je al wel kunt raden, gele nagels tegen moet gaan. Het effect wat je van deze nagels mag verwachten zijn glanzende, sterke, witte nagels.

Hoe gebruik ik het?
Je gebruikt deze lak net zoals gewone nagellak, maar houdt het bij 1 laagje. Persoonlijk merk ik het zelf heel snel als ik een nagelversterker op heb. Mijn nagels voelen dan iets wat vreemd en gevoelig aan. 1 laagje zorgt voor voldoende versterkend effect, en ook het optische verlichtende effect  moet dan duidelijk zichtbaar zijnzonder dat het heel nep eruit ziet.

Het effect?
Mijn nagels waren wel zeker echt veel sterker. Ook leken mijn nagels wat witter, maar dit effect was niet zo wereldschokkend bij mij. Helaas had ik snel last van chippen bij dit product, en dat zag er al helemaal vreemd uit.

Zou ik dit product nog een keer kopen?
Alleen al om het versterkende effect zeg ik volmondig ja! Wat een superfijne nagelverharder zeg. Voor het witmakende effect zou ik hem echter wel laten liggen. Dit is bij niet zo verschrikkelijk duidelijk geweest naar mijn mening


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)