dinsdag 7 juni 2011

NOTD#6 – Essence Where is the party + Essence Matt top Coat

Ik besloot het duochroomlakje Where is the party? eens te combineren met een matte topcoat. Ik was erg benieuwd wat voor effect dit zou geven, en of er nog iets te zien zou zijn van het duochroom-effect. Kijk mee voor de foto’s!


Ik moet zeggen dat ik erg verrast was door het effect! Op de eerste foto die ik nam (binnenhuis) leek de nagellak grijzig/paars. Ik vond het een best mooie kleur eigenlijk!




Toen ik echter mijn nagels buiten zag waren ze weer meer paarsig :D. Echt een hele mooie kleur :D



Als ik naar mijn nagels kijk lijkt het paarse echt te overheersen, en lijkt de groene kleur verdwenen te zijn. Die zie je gewoon nauwelijks meer
Mijn verbazing was het grootst toen de volgende foto eruit kwam rollen



Vanuit een hele andere hoek is deze nagellak toch echt heel mooi groen!

Ik vind deze nagellak in combinatie met een matte topcoat zeker een zeer geslaagde combinatie! Deze ga ik veel vaker dragen, want ik vind hem echt heel heel erg gaaf.

Deze twee Essence-lakjes zijn alletwee te krijgen bij de Kruidvat. De prijzen liggen tussen de 1 en 2 euro. De matte topcoat kun je natuurlijk over alle andere nagellakjes die je hebt gebruiken.


Wat vinden jullie er van?

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)