zondag 6 mei 2012

NOTD #10 - Nageltouch-up



Soms vind ik mijn nagellak niet mooi zitten, of ben ik de kleur na 1 dagje alweer zat. Maar ik heb niet altijd zijn in heel het riedeltje wat bij een nieuwe kleurtje aanbrengen hoort. Je moet namelijk je oude kleur eraf halen, base-coat aanbrengen, kleur (vaak) 2x aanbrengen en dan nog een topcoat. Voor je het weet ben je daar weer uren mee bezig.

Eindelijk heb ik daar voor mezelf iets op gevonden!!



Sinds ik de O.P.I. Shatter nagellak in mijn bezit heb, is dit mijn touch-up redding. Als ik namelijk mijn kleurtje een beetje zat ben, of ik heb mijn nagellak echt verprutst, smeer ik er gewoon een laagje van de OPI Shatter overheen. Dit geeft al gelijk een heel ander effect, en ook de foutjes die je hebt gemaakt zijn vaak niet meer zichtbaar. Zo ook bij het Catrice-kleurtje Am I Blue Or Green. Ik vind dat kleurtje erg gaaf, alleen ik was niet tevreden over hoe ik het gelakt had. Ik zag namelijk overal lichtere vlekken en strepen op mijn nagels, en hier kan ik absoluut niet tegen.

Ik besloot, voordat ik naar school ging, toch maar een laagje aan te brengen. Het voordeel van de shatternagellak is dat deze echt onwijs snel droog is.

Zo gezegd, zo gedaan, en dit was het resultaat



Ik ben hier tevreden over, ik kan hier weer 1 of 2 daagjes mee vooruit en dat was ook mijn bedoeling. Mijn lievelingskleur onder de shatternagellak blijft tot nu toe nog wel steeds roze, met name deze!

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)