maandag 20 augustus 2012

Swatches Catrice LE: Cucuba

Vanaf half augustus (nu dus) kun je deze limited edition in de Kruidvat vinden. Helaas was in mijn Kruidvat bijna alles al weg, maar ik heb toch 2 dingen kunnen bemachtigen om hier aan jullie te laten zien. Ik heb de nagellak in de kleur C03 – Salsa Cubana en de bronzer mee kunnen nemen.

Kijken jullie mee naar de swatches?






Laten we beginnen met de nagellak. Dit was het enige kleurtje wat nog in het schap stond, jammer want ik had er nog wel een paar op het oog. Salsa Cubana is een prachtig koraalkleurig nagellakje, echt perfect voor dit lekkere zomerse weer!

In het gewone daglicht zie je een duidelijk roze/rode ondertoon, maar in het felle zonlicht neigt hij meer naar oranje. Het lakje dekt prima (2 laagjes op de foto) en droogt vrij snel. Voor dit flesje van 10 ml betaal je 2,69. Catrice is dus iets in de prijs omhoog gegaan, maar nog steeds lekker budgetproof!

De bronzer.. tja.. ik zocht al tijden een mooie bronzer en toen ik op de site van Catrice zag dat deze uit zou komen was ik verkocht!













Ik kan niet omschrijven hoeveel ik houd van Limited Editions, en het hebben van producten uit Limited Editions, dus deze bronzer had op mij een voorsprong dan de in het assortiment aanwezige bronzers.





En zucht… Wat een mooierd is dit.

Een mooie (semi)matte bruine kleur die niet te opvallend aanwezig is. Er zitten een paar kleine glittertjes in, maar deze zijn absoluut niet overheersend.


Deze bronzer is perfect om te shapen! Voor 23 gram aan bronzer (wat echt heel erg veel is) betaalde ik 4,59. Ook lekker budgetproof dus!



Ik ga verder met mijn strooptocht naar de andere producten uit deze Cucuba-lijn, I want moooore!!
Wat hebben jullie al van deze Limited Edition?

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)