zaterdag 4 augustus 2012

NOTD #11 Essence Nail Art Twins - 03 Bonnie & Clyde

Goedemorgen!
Ik heb een NOTD voor jullie!

Vandaag laat ik jullie de mooie Essence - Nail Art Twins in de kleur 03 Bonnie & Clyde zien.



Bonnie is een helder blauw/groen lakje, die goed dekt, fijn smeert en snel droogt.
Clyde is de glittertopcoat die ik er overheen heb gedaan. In dit lakje zitten verschillende glitters, ik zie kleine blauw/groene glittertjes en grote 'zilveren' glitters die door de weerkaatsing van het licht soms een andere kleur lijken te zijn.

Ik heb hier 2 laagjes Bonnie op en 1 laagje Clyde.



Destijds heb ik de lakjes bij de Kruidvat gekocht  en ik heb er toen 1,79 per lakje voor betaald. Ik durf niet te zeggen of ze nu nog steeds in de schappen liggen.

Wat hebben jullie vandaag op jullie nagels?


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)