zaterdag 6 oktober 2012

Swatch: NYC – Rock Muse


Dit juweeltje zag ik een tijd geleden al op een blog voorbij komen, als dupe van het lakje Metal 4 Life uit de Nicki Minaj collectie. Dupe of niet, ik vond het toen al een prachtig lakje en kon niet wachten totdat deze in de winkel lag Afgelopen weekend zag ik dan eindelijk de flesjes in de winkel staan en ik besloot gelijk 2 flesjes mee te nemen.  Kijken jullie mee naar de swatches?




Deze nagellak is een topcoat, die een ‘smokey’ effect moet geven aan de je nagellak. De transparante zwarte nagellak zit boordevol met glitters wat weer voor een opvallende ‘look’ zorgt. Hier heb ik hem uitgeprobeerd over een ‘naakte’ nagel, met een laagje.

Toen ik 2 laagjes over mijn nagel had aangebracht was deze topcoat al een stuk dekkender, ik weet zeker dat bij 3 laagjes deze lak gewoon draagbaar is, zonder nagellakje er onder.

Vervolgens kon ik het natuurlijk ook niet laten om hem over een mooie felle kleur te doen, namelijk Roy's Red van een limited edition van Essence. Dit was het effect:

Ik ben blij dat ik hier 2 flesjes van heb meegenomen, want deze topcoat geeft een geweldige twist aan de gewone lakjes! NYC is bij de Kruidvat verkrijgbaar (volgens mij ook bij de Trekpleister, maar dit weet ik niet zeker), en deze Rock Muse top coat kost 2,29.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)