woensdag 10 oktober 2012

Swatches nagellakjes Catrice Limited Edition - Upper WILDside part II


Een part II ja. Ik heb nog twee nagellakjes erbij gehaald en deze wil ik jullie natuurlijk ook even laten zien. Na de lakjes Hunting Heritage en Red Rock! heb ik Be Aztec en Urban Outrider gehaald. Een mooi groen en een mooi bruin lakje. Kijken jullie mee naar de swatches?




Allereerst Be Aztec. Deze groene nagellak ziet er in het flesje al bijzonder uit, maar op je nagel nog meer! Er zit een mooie geel/gouden glans door, die je vooral goed in het zonlicht ziet. Ook dit lakje smeert weer erg fijn, en droogt lekker snel.


Urban Outrider is het lakje waar ik erg benieuwd naar was. Een mooi bruin lakje met een klein glittertje er in. Ik vind hem echt supermooi! Ook deze lakt, zoals we van Catrice gewend zijn, erg lekker en droogt binnen mum van tijd op.

Deze lakjes kosten, net zoals de andere lakjes in deze limited edition, 2,69 en zijn voorlopig nog te krijgen bij de Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)