maandag 1 oktober 2012

Swatches nagellakjes Catrice Limited Edition: Upper WILDside



Van de Upper WILDside collectie heb ik twee lakjes kunnen bemachtigen! Namelijk de kleuren  C02 Hunting Heritage en C05 Red Rocks! Kijken jullie mee naar de swatches?



Allereerst het lakje Hunting Heritage, een mooi donker grijs/blauw lakje. Volgens verschillende sites (waaronder de Etos) gaat deze kleur, genaamd petrol, de kleur zijn van de herfst. Nu geef ik daar erg weinig om, ik heb dit lakje gekozen omdat ik de kleur gewoon mooi vind.


Ook heb ik het kleurtje Red Rocks! Meegenomen, omdat deze een suède finish zou hebben. Hij droogt inderdaad mat op, en voelt lekker zacht aan maar ik vind hem niet meer bijzonder dan een gewone nagellak met een matte topcoat erover. Ook vind ik de kleur op mijn nagels niet helemaal geslaagd.

De lakjes lakken prima, ze hebben beide de nieuwe dikkere borstel die het makkelijk maakt. Ook drogen ze binnen niet al te lange tijd (vooral Red Rocks! droogt lekker snel).

Ik moet de andere Kruidvat hier in de buurt nog langs, want ik ben toch ook wel erg nieuwsgierig geworden naar het bruine nagellakje in deze limited edition (Urban outrider). De lakjes uit deze limited edition kosten 2,59 per stuk

Edit: ik heb 2 nieuwe lakjes kunnen bemachtigen! Deze komen volgende week online!

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)