dinsdag 9 oktober 2012

Swatches nagellakjes Essence Limited Edition - Class of 2013



Hoera! Ik heb een aantal producten van de limited edition van Essence kunnen bemachtigen! Ik kwam afgelopen weekend in een Kruidvat die deze editie net had staan, en alles was dus nog aanwezig! Ik heb vandaag swatches van 4 van de 5 nagellakjes voor jullie. Ik heb de kleuren 01 blues of being cool, 02 school’s out forever en 04 alpha better gamma. Ook heb ik de glittertopcoat College hero in mijn mandje gegooid. Kijken jullie mee naar de swatches?




01 blues of being cool
Dit is een mooi, frisblauw kleurtje. Ik vond hem wat lastig lakken, maar dat heb ik met de nieuwe lakjes van Essence sowieso al een beetje. De lak is vrij dik en er komt al snel te veel lak op het kwastje. Hierdoor moet je je kwastje echt goed blijven afstrijken. Het lakje droogt wel lekker snel op en dekt prima. Ik heb hier 2 laagjes op.


02 School’s out forever
Dit is mijn favoriete lakje van deze limited edition! Een prachtige taupe-kleur met wat glittertjes er in. Ook deze lak vond ik wel minder fijn lakken, ik moest echt goed mijn kwast af blijven strijken om te zorgen dat ik niet te veel op mijn nagel smeerde. Ook hier heb ik 2 laagjes op.


04 alpha better gamma
Ook dit kleurtje vind ik geweldig, een mooi roze kleurtje die in het echt een stukje feller is dan ik op de foto kan krijgen. Ook hier is de lak weer vrij dik, het is dus de kunst om zo weinig mogelijk op je kwastje te krijgen.

Al deze lakjes van Essence zijn eigenlijk iets te dik naar mijn zin, ze zouden zelfs met een laag kunnen dekken. Zelf vind ik dat niet zo mooi, omdat het bij mij dan altijd een soort ‘druppel’effect bij mijn nageltips geeft, maar als je weinig tijd hebt is het wel makkelijk natuurlijk!

01 College hero
Deze limited edition brengt ook een topcoat uit, namelijk een glitter-topcoat. Ik ben sinds kort helemaal wel van glitter topcoats, ik heb er jullie afgelopen week al een laten zien (zie hier voor Rock Muse van NYC) maar er komen er nog er meer aan! Ook deze college hero bevalt goed. In tegenstelling tot de andere lakjes uit deze limited edition vind ik deze erg fijn lakken. Hij is vrij dun, je krijgt genoeg glitter op je kwastje en hij droogt echt verschrikkelijk snel! Helaas geldt voor deze glitternagellak wel hetzelfde als voor alle glitterlakjes, het duurt eeuwig om hem er af te krijgen. Maar gelukkig hebben we daar sinds een paar maanden wat voor (Review peel off basecoat). Op de foto heb ik hem over de kleur alpha better gamma gedaan. 


Deze limited edition is in september en oktober te krijgen bij de Kruidvat (en Trekpleister denk ik). De gewone lakjes kosten 1,89 per stuk, de topcoat 1,99 en je hebt voor dat geld een flesje van 8 ml.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)