maandag 19 november 2012

Swatches nagellakjes Essence Limited Edition - Breaking Dawn part 2


Essence brengt deze wintermaanden een wel heel gave limited edition uit. Geinspireerd op de laatste Twilight-film heet deze editie: Breaking Dawn part 2. De lijn bevat een aantal heerlijk donkere, vampy, glitterige nagellakjes en zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op glitterlakjes! Er zitten vier lakjes in deze limited edition, ik heb er 3 voor jullie geswatcht. Kijken jullie mee?








Allereerst het lakje genaamd Jacob's Protection. Deze mooie donkerblauwe lak heeft blauwe en groene glitters in zich, die er meer uitzien als kleine flakies. In gewoon daglicht is deze lak misschien niet zo bijzonder, maar in het zonlicht zie je deze mooi glittertjes oplichten. Omdat het absoluut niet zonnig was op de dag dat ik deze lakjes swatchte, heb ik een foto met flits gemaakt, zodat jullie toch een beetje kunnen zien wat ik bedoel.























Het tweede lakje is mijn favoriet, deze mooie paarse lak heeft de naam: Alice had a vision - Again. Deze mooie donkerpaarse kleur zit vol met roze en teal(blauwgroen)kleurige glittertjes, wat het tot een supermooi lakje maakt. Ook hier heb ik een foto met flits erbij gemaakt, zodat jullie het effect van de glittertjes kunnen zien.























Als laatste heb ik een zwart lakje met zilveren glitters voor jullie, Edward's Love. Dit lakje vind ik persoonlijk niet zo heel bijzonder. Hij zit, net zoals de vorige twee, boordevol met glittertjes die het geheel iets specialer maakt. Wederom heb ik een foto met flits gemaakt om jullie te laten zien wat ik bedoel.

Deze lakjes maken deel uit van de limited edition Breaking Dawn Part 2, die nu in de winkel ligt. De lakjes kosten 1,99 per stuk en zijn tot het einde van het jaar te krijgen bij de Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)