woensdag 26 december 2012

Rimmel Precious Stones

Allereerst... een fijne kerst gewenst!!
Glimmende, glitterende sparkly nagellak is waar ik fan van ben. Een tijdje geleden kwam Rimmel dan ook met wat nagellakjes waar ik echt hotel-de-botel-stapelverliefd op werd. Ik zag ze overal voorbij komen en ik moest en zou ze hebben. Ik ben anderhalve week lang elke dag naar de Kruidvat en de Etos geweest, om maar te kijken of ze misschien net die dag in de winkels zouden liggen. Uiteindelijk besloot ik mijn geluk te beproeven bij de DA en jawel... daar lagen deze beauty's op mij te wachten! Kijken jullie mee naar de swatches van Ruby Crush en  Diamond Dust van de Precious Stones collectie?




Het idee van deze lakjes is dat het glitterlakjes zijn die niet al topcoat gedragen hoeven worden, maar van zichzelf al dekkend zijn. Ruby Dust is het rode lakje, die bestaat uit rode kleine glittertjes en grove zilveren glitters. Ik krijg gelijk een kerstgevoel als ik naar mijn nagels kijk! Op de foto heb ik twee laagjes op en dit dekt goed genoeg! Wel is het eventjes opletten met de nagellak aanbrengen, zodat je geen 'kale' plekjes overhoudt.


En dan Diamond Dust... dat was liefde op het eerste gezicht. In het flesje zag hij er al bijzonder uit en op mijn nagels nog meer. Ik krijg maar niet op de foto hoe bijzonder dit lakje is. De glitter(tje)s in dit lakje zijn zilver, maar afhankelijk van de lichtinval kunnen ze alle kleuren krijgen. Ik kan niet stoppen met kijken naar mijn nagels...

En nadeel is wel dat deze lakjes een ramp zijn om te verwijderen (zoals we van glitternagellak zijn gewend), de glitters vliegen alle kanten op en blijven op je vingers zitten. Maar kom op, dat hebben we toch wel over voor deze prachtige lakjes? En anders is de peel off base coat van Essence misschien een optie. De lakjes zijn te krijgen bij alle drogisterijen en kosten 4,99 per stuk.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)