woensdag 19 december 2012

Swatches Catrice Million Styles topcoats


Ik had het maandag, bij mijn artikel over de SpectaculART-collectie van Catrice al over de Golden Leaf topcoat van die collectie. Helaas was die niet meer in mijn Kruidvat te krijgen. Wat ik wel tegenkwam was een rek met allemaal 'aparte' topcoats. Hier stond een exacte dupe bij! Toen ik namelijk later weer in de Kruidvat kwam, was de Golden Leaf topcoat bijgevuld, en heb ik ze naast elkaar gehouden. Buiten die topcoat, zag nog ik twee anderen die ik heel erg mooi vond, ik besloot dan ook om deze ook mee te nemen.  Maak kennis met Million Dollar Baby, Return of the Spacecowboys en Have an ice day.





We beginnen natuurlijk met Million Dollar Baby, die de exacte dupe is van de Golden Leaf topcoat. Ik heb hem dan ook over Holi Hai aangebracht. De gouden glitters geven een leuk effect op de basic roze nagellak. Ja, ik ben fan! Het lakje droogt redelijk snel en lakt ook nog eens erg fijn!


Return of the Spacebowboys ziet er in het flesje nogal apart uit. Deze blauwe lak zit boordenvol glittertjes, die echt een heel bijzonder effect hebben! Ook deze heb ik over Holi Hai gedaan. Het lakje lakt fijn en droogt zeer snel.


En dan mijn persoonlijke favoriet, Have an ice day. Geweldige naam overigens!  Deze topcoat bevat verschrikkelijk veel holografische glitters, wat echt voor een spectaculair effect zorgt op je nagels! Ik kan blijven staren naar mijn nagels als ik deze op heb!

Er zitten nog meer lakjes in deze Million Styles collectie, maar deze vond ik de mooiste. Nog een keer allemaal op een rijtje.
v.l.n.r: Million Dollar Baby + Holi Hai, Return of the Spacecowboys + Holi Hai, Have an ice day + Holi Hai, enkel Holi Hai

De lakjes kosten 2,99 per stuk, ik heb geen idee waar ze allemaal precies te krijgen zijn. Ook weet ik niet of dit een limited edition is, of dat deze lakjes in het vaste assortiment komen. Wees er in ieder geval snel bij als je zeker wilt zijn van een exemplaar!

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)