maandag 17 december 2012

Swatches nagellakjes Catrice Limited Edition - SpectaculART


Nadat ik een tijd geleden uitgebreid aandacht heb gegeven aan de limited edition van Essence, kan die van Catrice natuurlijk niet achterblijven. Vanaf november ligt de SpectaculART-collectie in de winkels en op de valreep wil ik deze jullie toch nog even laten zien. Deze limited edition bevat een hele hoop mooie spulletjes, maar ik besloot het alleen bij de nagellak te houden. Ik heb 3 lakjes van de collectie meegenomen en zal deze hier laten zien. Kijken jullie mee?


De limited edition van Catrice bevat 4 lakjes, mar ik heb er 3. Er zat namelijk ook een nude-kleurig lakje bij en daar houd ik niet zo van. De Golden Leaf topcoat (met gouden glitters) was helaas op bij mijn filiaal, maar ik heb hier iets anders voor in de plaats gekocht (dit komt woensdag online). Ik heb voor jullie C02 Holi Hai, C03 Revel the Red en C04 Soulful.
Holi Hai is een felroze/fuchsia kleur, die geen enkel glittertje of aparte finish bevat. Gewoon een lekker basic lakje in een mooie felle kleur.


Revel the Red is een tintje donkerder dan Holi Hai, er lijkt wat meer paars in te zitten. Ook hier geen aparte fratsen, maar een normaal lakje.


Soulful is de laatste van de reeks die ik laat zien. Deze mooie donkerpaarse lak bevat, in tegenstelling tot de voorgaande, wel een heel subtiel glittertje. Dit is helaas niet op de foto te zien. Een mooie aanwinst voor mijn verzameling!

De bedoeling van deze lakjes, die toch wel basic zijn, is denk ik dat je ze op kunt leuken met de Golden Leaf topcoat die in deze limited edition erbij zit. Helaas was die, zoals ik eerder al zei, bij mij in het filiaal op, maar ik heb een exacte dupe ervan gevonden. Deze komt woensdag in een artikeltje voorbij!

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)