donderdag 24 januari 2013

Time for some chic glitter romance in the moonlight

Ik ben gek op nagellak, dat hadden jullie vast al wel door. Ook ben ik gek op budget-spulletjes, dat zal vast ook geen geheim zijn. Mijn favoriete nagellakmerken zijn dan ook Essence en Catrice. Ik vind eigenlijk alles aan die merken geweldig! De lakjes zijn van prima kwaliteit (ok, er zijn betere, maar wat wil je voor die prijs), ze blijven voor mij lang genoeg zitten, de prijs is geweldig (voor minder dag 3 euro heb je een lakje), ze zijn makkelijk te krijgen en hebben altijd leuke limited editions. Zo'n twee keer per jaar vernieuwen ze beiden het assortiment (over een paar weken is het weer zo ver!). Toen er laatst bij de Kruidvat een actie was waarbij je goedkoop nagellakjes kon kopen heb ik dan ook ingeslagen. Ik ga mijn nieuwste aanwinsten in een aantal artikelen laten zien.




Ik begin, zoals de afbeelding al doet raden, met 4 lakjes van Essence. Dit zijn:
* 112 Time for Romance
* 122 Chic Reloaded
* 126 Date in the Moonlight
* 133 Oh my Glitter
Ik heb deze lakjes uitgekozen omdat het lekkere herfstige/winterse kleurtjes zijn en heel simpel omdat ik deze nog niet had.

De eerste twee die ik laat zien zijn Time for Romance en Chic Reloaded.


Time for Romance (mijn favoriet!) is een donkerroze nagellak met heel veel mooie roze glitters. In het lakje zitten niet alleen kleine maar ook grote glitters. Een laagje is niet dekkend, met twee laagjes heb je een mooie glitterlaag op je nagels. Je gebruikt dan best veel nagellak. Wil je nagellak sparen, dan kun je Time for Romance beter als een topcoat gebruiken. Op de foto heb ik twee laagjes Time for Romance op.

Chic Reloaded deed mij heel erg denken aan Where is the party van de oude Colour & Go lakjes van Essence. Als ik hem echter goed bekijk, is deze een stuk grijzer en donkerder. Ook dit lakje is duochroom en  varieert van paars naar groen. Eigenlijk hetzelfde als Where is the party, maar dan wat tinten donkerder. Dit lakje dekt perfect in twee laagjes.


Vervolgens komen we bij de volgende twee lakjes, namelijke Date in the Moonlight en Oh my Glitter.


Date in the Moonlight is een mooie, donkere blauwe kleur waar prachtige blauwe glittertjes in zitten. Een prachtig kleurtje voor de koudere tijden van het jaar! Op de foto heb ik twee laagjes op, en daarmee dekt de lak perfect.

Dit lakje is eigenlijk een klein beetje de vreemde eend in de bijt, als je kijkt naar de kleuren die ik heb meegenomen. Ik heb namelijk vooral donkere kleuren in mijn mandje gegooid, maar deze paarse met glitters kon ik absoluut niet laten liggen! In dit lakje zitten blauwe en roze glittertjes, die echt heel erg subtiel zijn. Het paarse kleurtje vind ik lekker fris, maar toch ook geschikt voor de winter. Dat komt misschien door de koele  ondertoon die er in zit.

Al deze lakjes zitten in het vaste assortiment van Essence en zijn te krijgen bij Kruidvat voor de 1,69.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)