vrijdag 15 februari 2013

NYC - Big City Dazzle

Zoals ik laatst al vertelde ben ik helemaal into de glitterlakjes op dit moment. Glitternagellak geeft een mooi extra'tje aan je nagellak en dat vind ik (vooral in met het koudere, donkere weer) helemaal geweldig. Zo kocht ik ook dit lakje van NYC. Ik werd helemaal verliefd op alle glittertjes die ik zag in het flesje en ik moest en zou hem hebben.




Allereerst heb ik gekeken hoe dekkend het lakje op zichzelf was. Niet superdekkend op zichzelf te dragen.

Ik heb het lakje over Roy’s Red aangebracht, omdat ik dacht dat deze glittertjes vooral erg leuk bij roze zouden staan. Dit is het resultaat.

Ik ben er weg van, ik vind het zo verschrikkelijk mooi. Lekker fris en voor mijn gevoel steekt het lekker af bij de donkere dagen.

Het lakje zelf vond ik helaas niet lekker lakken, het duurde enorm lang voordat hij droog was. Meestal zijn glitterlakjes wat sneller droog, maar deze dus absoluut niet. Het lakje is te krijgen bij de Kruidvat. Ik heb hem in de actie van een tijdje terug gekocht waarbij ik twee NYC-lakjes kocht voor 3 euro, maar als ik mij niet vergis kost deze 1,99.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)