vrijdag 8 maart 2013

NOTD #13 - Get Arty with Confetti

Vandaag heb ik weer eens een NOTD voor jullie. Ik heb twee nagellakjes gebruikt en vond dat dit een bijzonder gaaf effect gaf, dus het kon ook niet anders dan dat ik deze even aan jullie wilde laten zien!



De lakjes die ik heb gebruikt zijn Get Arty uit de Vintage District collectie en Circus Confetti. Beide lakjes zijn van Essence, Get Arty vind je, als je geluk hebt, nu nog in de schappen en Circus Confetti maakt onderdeel uit van de vaste Special Effect Toppers. Volgens mij kun je die vinden in het tweede schap van Essence, helaas heeft niet iedere winkel deze.

Get Arty is een mooi grijs lakje waar allemaal kleine roze glittertjes in zitten. Helaas vallen deze glitters op je nagels (en ook op de foto) eigenlijk helemaal weg. Het leek me daarom een leuk idee om mijn nagels met een kleurige glitterlak even lekker op te leuken. Circus Confetti is een blanke lak waar echt allerlei soorten en vormen glitters in zitten.


Get Arty kost 1,89 en Circus Confetti kost 1,99. Beide lakjes zijn te krijgen bij het Kruidvat.



Doe jij al mee met aan de winactie? Je maakt kans op een kortingscode t.w.v. 20 euro bij Groupon! De actie loopt tot en met 17 maart.


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)