woensdag 13 maart 2013

Project Pan - Update 1

Oei oei, wat heb ik het moeilijk gehad! Het hele nieuwe assortiment van Catrice en Essence ligt nu in de schappen en ineens leek alles geweldig. Ik moest en zou alles hebben! Gelukkig heb ik mijn wishlist van alles terug kunnen brengen naar 35 producten en ik weet zeker als ik nog eventjes wacht en kritisch blijf kijken dat dit er nog minder worden. En anders heb ik over een tijd een flinke shoplog ;).Maar goed, terug naar mijn project pan. Ik heb al een aantal dingen opgemaakt en ik kan je zeggen dat dat een erg fijn gevoel geeft! Als je aan een project pan begint, zorg dan dat je 1 a 2 producten erbij hebt zitten die lekker snel op gaan. Dat zorgt er voor dat je gemotiveerd blijft!

De producten die ik heb opgemaakt zijn

Andrelon droogshampoo
Hele fijne droogshampoo, ruikt lekker en doet zijn werk goed! Zeker het opnieuw kopen waard!

Clean Start scrub/masker
Tja, dit vond ik op zich wel een fijn scrubmaskertje. Je doet dit namelijk op je gezicht als een masker en na een aantal minuten haal je het met water er af. Je voelt dan dat allemaal kleine scrubdeeltjes in zitten. Ik vond het fijn, het leek mijn huid rustiger te maken. Om de prijs ga ik deze niet opnieuw kopen. Dit is een kleine verpakking die ik in een set heb gehaald (die was toen in de aanbieding), een grote verpakking kost al gauw 20 euro voor een verpakking van 75ml. In deze mini zit 15 ml, hier heb ik ongeveer 5 keer een soort van uitgebreide spottreatement mee gedaan.

Essence Pure Skin toner
Dit is een geweldige toner, maakt mijn huid goed schoon en is lekker budget. Zeker een rebuy!

Himalaya facewash
Ook dit testertje is opgegaan. Fijne facewash met kleine scrubdeeltjes er in, niks op aan te merken. Ik heb nog genoeg facewashes, dus ik denk niet dat ik deze opnieuw ga kopen

Sensodyne tandpasta
Brrrr, deze tandpasta had ik al een tijdje. Het was een testertje en ik weigerde om het laatste beetje op te maken. Hij deed prima zijn werk, mijn tanden waren schoon en veel minder gevoelig, maar wat een vieze smaak heeft deze tandpasta. Op dit moment gaat het goed met mijn tanden, maar zo gauw deze weer gevoelig worden zal ik hem toch weer opnieuw kopen

H&M bodysplashes: Pink guave, Coconut & Lime, Ocean Lagoon, Exotic Fruits en  Green Pear
En dan de bodysplashes die ik heb opgemaakt. Dit zijn er in totaal 5. De eerste vier zaten in een setje bij elkaar en zijn allemaal mini's. Je kunt er dus natuurlijk niet zo lang mee doen, maar ze kunnen je wel een lekker opfrissertje geven tijdens je dag. Ik vond de Ocean Lagoon van die geuren het lekkerst.

Van de Hello Kitty bodysplashes heb ik er ook eentje opgemaakt, namelijk de geur Green Pear. Deze vond ik het lekkerste (was het minst overheersend zoet). Deze bodysplashes zijn wat groter dan de vorige vier, de andere 3 zitten allemaal nog voor de helft vol dus hier doe ik nog wel een tijdje mee. Beide setjes zou ik niet opnieuw kopen, de meeste geuren die er in zitten vind ik toch niet zo geweldig. Kom ik Ocean Lagoon tegen (na mijn project pan natuurlijk) dan zou ik die wel opnieuw aanschaffen. maar dan natuurlijk de grote verpakking!

Nivea handcreme
Eindelijk! Tegen deze creme zat ik al zo lang aan te hikken. Ik had nog een halve tube over en had hem eigenlijk weggelegd omdat ik hem niet echt vrij bijzonder vind. De geur ging me een beetje tegenstaan en de structuur vond ik ook niet superfijn.  Hij verzorgde mijn handen prima maar ga hem toch niet opnieuw kopen.

Garnier BBcream
Eindelijk!! Eindelijk heb ik deze BBcream dan toch opgemaakt. Het puntje in de dop was afgebroken, dus ooit is er al een flinke lading uitgelekt. Ik was hem uiteindelijk helemaal zat. Ik ging er namelijk geweldig van glimmen, vond de textuur niet fijn en vond hem op een rare manier dekken. Je raadt het al, deze koop ik dus niet opnieuw.

Ook heb ik nog een aantal andere producten opgemaakt, die niet op mijn lijstje stonden.

Desinfecterende doekjes.
Heerlijke doekjes die  ik voor weinig geld heb gekocht bij de Action. Deze gebruik ik voordat ik mijn make-up aanbreng om mijn handen schoon te maken. Ook als ik mijn foundation met mijn vingers heb aangebracht gebruik ik deze doekjes om mijn handen schoon te maken. Zo gauw ik bij de Action kom haal ik deze weer opnieuw.

Andrelon arganolie haarmasker
Het allerfijnste haarmasker! Echt geweldig spul vind ik dit! Ik heb al weer een nieuwe klaarstaan in de badkamer plus nog een extra back-up in mijn kast. Een review over de hele Oil & Care lijn van Andrelon vind je hier.

Mijn project pan lijstje ziet er nu zo uit.


Doe jij al mee met aan de winactie? Je maakt kans op een kortingscode t.w.v. 20 euro bij Groupon! De actie loopt tot en met 17 maart.



1 opmerking:

Rasa zei

Such a nice blog!
Stop by at mine sometime ♥ Maybe you'd like to follow each other, let's stay in touch ♥
AIMEROSE BLOG

Weekdeals (728x90)