woensdag 27 maart 2013

Project Panupdate #2

Het is weer tijd voor een update van mijn Project Pan. Het gaat nog steeds lekker, ik maak nog steeds spulletjes op. Ook het niet kopen gaat goed, ik heb nog steeds niets van mijn wishlist aangeschaft (ondanks dat mijn vriend mij iedere week meeneemt naar de nagellakrekken om me lakjes aan te smeren). Buiten dat ik producten van mijn Project Pan-lijst aan het opmaken ben, maak ik natuurlijk ook andere spulletjes op. Door mijn project kijk ik ook kritischer naar de producten die ik in mijn stash heb, soms vind ik het namelijk zonde om dingen op te maken of weg te gooien. Deze keer heb ik drie nagellakjes erbij zitten die echt weg moeten, ze zijn te stroperig geworden. Kijken jullie mee naar de producten die ik heb opgemaakt?

Van mijn project pan-lijstje heb ik vooral verzorgingsproducten opgemaakt.

Himalaya scrub
Net zoals vorige keer wat dit onderdeel van een test-setje. Een prima scrub, maar ik heb nog een aantal grote tubes met gezichtscrub dus deze ga ik  niet opnieuw kopen

Bodysplash Hello Kitty - Sweet Fruits
Weer een bodysplash van de Hello Kitty serie, ik ben blij dat deze mierzoete op is. Deze zou ik niet opnieuw kopen.

Freeman - sugarscrub
Een fijne bodyscrub die echt heerlijk ruikt. Scrubt lekker omdat hij een grote korrel heeft. Jammer dat het in een tube zit, door de grove structuur van de scrub krijg je hem wat lastig er uit. Deze ga ik zeker opnieuw kopen, ik haal hem altijd bij de Tuinen. 

Vaseline handcreme
Deze handcreme had ik al heel lang staan en er zat nog een klein laagje in. Ik weet niet wat het was, maar ik kreeg er een gigantische allergische reactie op. Misschien omdat ik hem al te lang had, ik weet het niet. Ik vond hem in ieder geval niet fijn, ik ga hem dus ook niet meer opnieuw kopen.

Glycerona handgel
Deze handgel heb ik al een keer eerder in een artikel behandeld (toen zat er nog geen Intratuinstickertje op), maar dit is een van mijn favoriete desinfecterende handgels. Ruikt lekker en mijn handen voelen er schoon en zacht door. Toch ga ik hem voorlopig niet opnieuw kopen, omdat ik nog 5 flesjes van mijn andere favoriete handgel heb.

Glycerona handcreme
Deze handcreme gebruikte ik in combinatie met de handgel, toevallig waren ze bijna tegelijkertijd op. Een prima handcreme die mijn handen redelijk zacht maakt. Ik vond deze handcreme niet voedend genoeg voor de winter, ik merkte dat ik na een uurtje toch weer redelijk droge handen kreeg. Ik heb nog genoeg andere tubes handcreme, ik ga hem dus niet opnieuw kopen.

Dit waren de producten van mijn project panlijstje, maar ik heb natuurlijk ook weer wat andere dingen opgemaakt.

Catrice 60 Seconds Nail Couture: 200 Vibrant Violet, 220 Impulsive Red en 270 Purple Dream
Helaas, deze nagellakjes moet ik echt weggooien. Ze zijn of echt helemaal op, of te dik om nog te gebruiken.   Ze zijn niet meer te krijgen, ik kan ze dus niet meer opnieuw kopen


Nivea doucheolie
Doucheolie die ik samen met mijn vriend heb opgemaakt. Erg fijn in de winter, zorgt voor wat extra voeding van onze huidjes! Er staat alweer een nieuw flesje in de douche!


Nagellak Remover Jumbo
Deze nagellakremover is budget, maar werkt prima. Droogt mijn nagels en nagelriemen niet uit en haalt mijn nagellak snel weg. Deze haal ik zeker weer opnieuw


Dove wintercare body cream
Mijn favoriete bodycremes deze winter, de Wintercare body cream van Dove. Ik houd echt zo enorm veel van deze creme en heb hem wekenlang iedere dag gebruikt. Na het douchen, of gewoon als mijn handen te droog werden. Deze is nu niet meer te krijgen, gelukkig heb ik nog twee volle potten in mijn kast liggen als back-up.


Topcoat Essence
Mijn holy grail als het gaat om nagellak. Deze topcoat is echt perfect! Binnekort komt hier nog een review van online, maar deze blijf ik zeker opnieuw kopen!


Ik heb dus weer een aantal dingen van mijn lijstje af kunnen strepen, op de pagina Project Pan kun je bijhouden hoe het gaat. Vol goede moed ga ik verder, ik ben namelijk erg blij dat ik een aantal producten op heb kunnen maken anders hadden ze nog steeds in de kast gelegen!


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)