maandag 11 maart 2013

Swatchmarathon Catrice #2

Vorige week liet ik jullie mijn oude Catrice-lakjes zien en vanaf deze week is het tijd voor mijn Ultimate Lacquer collectie! Vandaag zijn de kleuren 030 Meet me at Coral Island , 040 Princess for a day, 060 Bloody Mary to go en 070 Caught on the Red Carpet aan de beurt. Kijken jullie mee naar de lakjes uit het begin-tijdperkvan de Ultimate Lacquer collectie van Catrice?


030 Meet me at Coral Island
Een mooie frisse koraalkleur. Ik heb hier twee laagjes op, maar kan zeker nog wel een derde gebruiken!

040 Princess for a day
Een van mijn favoriete roze lakjes. Lekker fris en zomers! Twee laagjes heb ik op.

060 Bloody Mary to go

Een felrode kleur die lastig dekt. Ik heb hier drie laagjes op. Toch vind ik de kleur geweldig!

070 Caught on the Red Carpet
Een wat donkerrode kleur! Lekker vampy, hier houd ik van! Ik heb drie laagjes op, een vierde zou geen overbodige luxe zijn. Hij lijkt een beetje ongelijk te lakken, maar toch ben ik fan van deze kleur!

Meet me at Coral Island, Bloody Mary to Go en Caught on the Red Carpet vind je ook terug in de nieuwe collectie nagellak van Catrice, Princess for a Day is helaas al een tijdje uit het assortiment.


Doe jij al mee met aan de winactie? Je maakt kans op een kortingscode t.w.v. 20 euro bij Groupon! De actie loopt tot en met 17 maart.



Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)