dinsdag 12 november 2013

Dove - Wintercare 2013/2014

Wederom brengt Dove dit jaar, zoals ook de afgelopen jaren, weer een Wintercare-lijn uit. Ik was er vol spanning al op aan het wachten! Ik ben echt superfan van de limited editions van Dove en was erg benieuwd wat voor geur ze dit jaar hadden uitgekozen! Ik heb de douchegel en de bodycreme aangeschaft!


Douchegel.
De douchegel is, zoals ik gewend ben van Dove, lekker voedend en heerlijk zacht voor mijn huid. Ik heb op een aantal blogs gelezen dat deze lijn dit jaar weer naar Amber ruikt, maar ik vind hem wel heel anders dan die van vorig jaar. Deze ruikt wat lichter, in tegenstelling tot de zware (maar heerlijke) ambergeur van vorig jaar. Maar ook deze geur vind ik echt heerlijk!


Bodycrème.
Deze body crème is, ook weer zoals ik gewend ben, een stevige, rijke crème die mijn huid superzacht maakt! In de winter heb ik heel snel last van een droge en gebarsten huid en ik denk dat deze crème dit komende winter weer gaat voorkomen!

De prijzen weet ik niet exact meer maar volgens mij waren deze 2,35 (creme) en 3,80 (douchegel). Je kunt de producten uit de Wintercare-lijn vinden bij oa. het Kruidvat en de Trekpleister. Hebben jullie al iets van deze lijst aangeschaft?

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)