woensdag 6 maart 2013

Preview Essence LE: Floral Grunge

Niet alleen Catrice brengt weer een nieuwe limited edition uit, ook Essence heeft weer een geweldige trend editie voor ons klaar staan! Mijn portomonee doet nu al zeer, want mijn wishlist is echt enorm lang geworden :(. Gelukkig ben ik ruimte aan het maken in mijn kast en ook nog eens geld aan het besparen door mijn project pan! De collectie van Essence heet Floral Grunge en de naam doet het al vermoeden. Deze collectie bestaat uit lieflijke en edgy make-upjes. Kijken jullie mee?

Oogschaduw
De collectie bevat twee oogschaduwpalettjes die ieder een andere kleursamenstelling hebben. Het ene paletje heeft lieve zachte kleurtjes, terwijl je met de andere een wat gewaagdere ooglook kunt maken.
Beide staan op mijn wishlist en ze kosten 2,99 per stuk.

Eyelinerpatches
Eyelinerpatches, hier sta ik altijd nog een beetje sceptisch tegenover. Deze zien er wel heel erg leuk uit! Er zit een setje in de collectie, waar twee soorten patches in zitten. Vooral die met accentjes lijken mij leuk!
Het setje kost 1,99

Lipgloss
Ook hiermee kun je alle kanten op. Essence heeft twee lipgloss-kitjes in deze collectie gestopt, waarvan er weer een zachte tinten bevat en de andere is perfect als je wat meer lef hebt.
Hier ga ik voor de zachte tinten! De kitjes kosten 2,59 per stuk

Blush
Een mooie matte blush die op de foto's een beetje rozig/koraal aandoet. Deze moet ik eerst even bekijken voordat ik hem in mijn mandje leg!
Deze blush kost 2,59

Nagellak
De nagellak!! Mijn favoriete onderdeel uit iedere collectie! Hier kijk ik altijd reikhalzend naar uit en Essence heeft me deze keer weer niet teleurgesteld! Er schijnen verschillende soorten finishes in te zitten en ook de kleuren vind ik allemaal mooi!
Verkrijgbaar in de volgende kleuren: 01 - Be Flowerful, 02 - Lily Bloom, 03 - Grunge me Tender, 04 - Madly Purple en 05 Black to the Roots. Ze kosten, zoals altijd, 1,89 per stuk

Essence zou Essence niet zijn als er niet nog een aantal leuke accessoires of hebbedingetjes bij de collectie zouden zitten.

Tattoo
Plaktattoo's met bloemenmotiefje! Je kunt deze ook als armbandje gebruiken!
De prijs hiervan is 1,99

Haarband
Een haarbandje met studs! Helemaal hip en helemaal gaaf!
Deze kost 2,49

Haarverfpoeder
Dit vind ik echt heel gaaf! Haarverfpoeder! Zo kun je gekleurde lokken in je haar doen, of zelfs je haar ombre verven voor een dag!
Deze kost 2,99 en ga ik zeker proberen te scoren!


Zoals jullie zien komen er bij beide budgetmerken enorm gave limited editions, ik ben echt helemaal verliefd. Wat ga jij van Essence scoren?



Doe jij al mee met aan de winactie? Je maakt kans op een kortingscode t.w.v. 20 euro bij Groupon! De actie loopt tot en met 17 maart.


Bron informatie en afbeeldingen


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)